Halloweenský knižní hop 2017

9:32 Ivcca 6 Comments


Drazí čtenáři!

Už se stalo tradicí, že každý rok na konci října přichází čas na Halloweenský knižní hop. Soutěž opět pořádá Vendea, za což jí patří díky, protože tenhle knižní hop mám moc ráda. Princip je jednoduchý, zúčastníte se vyplněním soutěžního dotazníku níže a po vyplnění můžete pomocí odkazů dole navštívit ostatní blogy, které se hopu účastní. Máte tak šanci vyhrát hned několikrát :)

Pravidla:
- soutěž trvá do 11.11.2017
- zúčastnit se může kdokoliv s českou doručovací adresou
- duplicitní odpovědi a dotazníky nesplňující povinné otázky budou smazány
- bonusová otázka znamená vstup navíc, tudíž vyšší šanci na výhru
- losování proběhne pomocí random.org
- výherci pošlu informační e-mail, ozvat se musí do 48 hodin, jinak losuji jiného výherce

O co soutěžíme? O knihu Smrtná zima!



Hodně štěstí a nezapomeňte se se zúčastnit i u ostatních! :)



6 komentářů:

  1. Díky za krásnou soutěž - já už se odhodlávám asi dva roky a ještě jsem u sebe hop neuspořádala, tak to snad vyjde příští rok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač! :) Držím palce, ať to příští rok vyjde.

      Vymazat
  2. Super akce, zrovna Smrtná zima mě hodně láká :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sice jsem na knížku četla spoustu negativních recenzí, ale lákavé to je. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijdou mi docela rozporuplné, hodně lidí na knihu nadává, ale četla jsem i spoustu pozitivních názorů. Věřím, že někomu udělá radost! :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!